Головна
  Мапа сайту
 
Головна > Корисна інформація > Корисне для пасажирів    [Повернутися Назад ]

Ми відповідально підходимо до вибору і навчання наших співробітників, адже водій – це обличчя служби таксі, і від того, яке враження він зробить на пасажира, багато в чому залежить успіх компанії. У роботі, як і на дорозі, не можна порушувати правила. Але разом з тим, треба рухатися до мети. Тому щодня ми рухаємося назустріч клієнту, тобто - до Вас і, можливо, вже в найближчому майбутньому Ви станете нашим постійним пасажиром...

Зробити замовлення на послугу таксі не складно. Для цього Вам треба скористатися телефоном. Під час замовлення таксі по телефону Ви обов'язково повинні назвати диспетчеру номер контактного телефону, час і точну адресу подачі автомобіля. Коли таксі буде за вказаною Вами адресою, диспетчер подзвонить і попросить Вас вийти до автомобіля. Оплата в основному після виконання замовлення безпосередньо водієві відповідно до тарифів компанії.

Під час дзвінка в службу таксі в першу чергу оцініть ввічливість і стиль спілкування оператора з клієнтом, оператор - своєрідна візитна картка будь-якої компанії. У телефонній бесіді виясняються всі необхідні питання, з'ясовуються нюанси. Хотілося б звернути увагу пасажирів, що існують так названі "години пік" завантаження операторів диспетчерської служби, коли наплив вхідних дзвінків зростає в декілька разів. Як правило, це зранку з 7.30 до 9.30 та вечірній час, в інтервалі з 19 до 24 години, у цей час дзвонить основна маса клієнтів, бажаючих зробити замовлення як на ранковий час, так і на найближчий, у цей час підвищується імовірність того, що відразу додзвонитися складно і якийсь час доводиться очікувати відповіді оператора. Тому, якщо така можливість є, доцільно уникнути часу пік і подзвонити в денний час, особливо якщо Ви хочете зробити попереднє замовлення таксі - зазвичай це поїздки в аеропорт і на вокзал.

Варто зауважити, що від форс-мажорних обставин ніхто не застрахований. Це і пробки на дорогах, які не піддаються ніяким прогнозам навіть найдосвідченіших водіїв і диспетчерів, і закриття дороги на ремонт, і зупинка автомобіля співробітниками ДПС. У таких випадках диспетчер зв'язується з пасажиром відразу, як тільки володіє подібною інформацію і повідомляє про прогнозований час затримки автомобіля, або клієнту пропонує зачекати інший автомобіль, для подачі якого диспетчер докладе максимум зусиль. Такі випадки трапляються нечасто, але вони все ж бувають і навіть звернення у найвідомішу і шановану службу таксі не позбавить Вас цілком від можливості виникнення подібної ситуації.

Частенько питання пасажирів про точну вартість поїздки по місту ставить диспетчера в незручне становище. Загальноприйнята практика у великих містах - поїздки з розрахунком за часом, проведеним в дорозі (коли маршрут пролягає в межах міста) у нашому маленькому місті не доцільна. Заодно зазначимо, що у Івано-Франківську найдешевші розцінки на перевезення таксомоторами ніж у інших містах. Тай у великих містах  остаточну суму при русі з пункту А в пункт Б при прийомі й оформленні замовлення Вам назвуть навряд чи, тому що точно спрогнозувати час у дорозі неможливо, особливо в час пік. Втім, якщо клієнт чітко запитає в диспетчера вартість поїздки, назвавши час у дорозі, диспетчер повідомить йому вартість цього часу, але, швидше за все, попередить що розрахунок усе-таки  приблизний.

В умовах маленького міста розрахунок послуг таксі здійснюється все-таки по кілометражу. І щоб відповісти на питання про вартість поїздки, диспетчер повинен вияснити кілометраж від пункту А до пункту Б.

 

ПОРАДИ ДЛЯ НАШИХ ПАСАЖИРІВ

 1. Будьте ввічливі з диспетчерами і водіями. Адже вони цілодобово спілкуються з людьми і намагаються зробити для Вас усе можливе, щоб Ваша поїздка була якмога комфортнішою. При замовленні таксі повідомляйт едиспетчеру найбільш повну інформацію про майбутню поїздку. Особливу увагу приділіть кількості людей, що збираються їхати і наявності в них великогабаритних або нестандартних вантажів, таких як: квіти, тварини (собаки, кішки, пташки, рибки), комп'ютерна техніка і т.д. Це впливає на вартість поїздки, що повідомить Вам диспетчер, і допоможе уникнути неприємних моментів під час посадки або остаточних розрахунках.

2. Щоб Ваша поїздка залишила гарне враження, постарайтеся бути пунктуальними і виходити до автомобіля вчасно відразу ж після дзвінка диспетчера і повідомлення що авто подане.

3. Будь ласка, будьте акуратні в салоні автомобіля, залишайте після себе чистоту, щоб не провокувати конфліктну ситуацію стосовно оплати за хімчистку салону.

4. І постарайтеся не забувати в автомобілі свої речі: парасольки, гаманці, ключі, документи і ще багато чого.

Бажаємо Вам приємної поїздки!!!

Якщо Вас закачує в машині... 

Якщо Ви готуєтеся до довготривалої подорожі в таксі, варто підготуватися у дорогу. Перед поїздкою краще з'їсти що-небудь багате вуглеводами, але не жирне. Візьміть з собою прохолодну воду, м'ятні льодяники або жуйку.

В дорозі не зайвим буде плеєр або журнал, щоб відволіктися від думок про можливе погіршення самопочуття. Говоріть по телефону, читайте газетку – і Ви самі не зчуєтеся, як доїдете до місця призначення.

Намагайтеся сидіти рівно, голову тримати прямо. Дивіться не у бічні вікна,  а вперед, на дорогу.

При перших ознаках появи нудоти покладіть до рота льодяник, обітріть обличчя і руки до ліктя вологими серветками, помасажуйте вуха, щоб кров прилинула до голови.

Відкрийте вікно – вітер освіжить Вас і відволіче від неприємних думок.

Не соромтеся просити водія зупинити машину, якщо Вам все-таки стало недобре. Вийдіть з машини, розімніться – ковток свіжого повітря і відчуття твердої землі під ногами повернуть Вас до нормального самопочуття.

Не налаштовуйте себе на погане самопочуття. У сучасних машинах  комфортні сидіння допоможуть Вам прийняти зручну позу.

 Якщо з Вами їдуть діти...

Одягайте дітей з розрахунку того, щоб в машині його можна було роздягти. Вибирайте вільні, зручні речі, що легко розстібаються.

Не годуйте дитину перед дорогою. Між прийомом їжі і поїздкою повинно пройти не менше двох годин.

У машині не дозволяйте дитині довго дивитися у вікно. Мелькотіння машин,  дерев і людей може спричинити появу нудоти.

Якщо Ви відкриваєте вікно в машині, переконайтеся, що дитині не дує. Не варто зловживати охолодженням салону за допомогою кондиціонера, якщо на вулиці дуже пекуче – контраст температур може призвести до застуди.

Придумайте, чим Ви займете дітей у дорозі під час довготривалої їзди, адже довге сидіння на одному місці може наскучити навіть найтерплячішому маляті. Можливо, Ви візьмете з собою книжку з красивими малюнками або настільну гру, в яку можна пограти на задньому сидінні?

У дорозі дитина може попросити їсти і пити, тому маленький сік, вода, яблуко чи банан не будуть зайвими. Вони не тільки вгамують голод і спрагу, але і рятують від почуття нудоти. А от котлетки і бутерброди краще приберегти для домашнього обіду. 

Якщо Вам потрібно перевезти домашню тваринку...

 Продумайте, у чому Ви повезете тваринку. Для папуги чи морської свинки повинна бути клітка, для собаки або кішки – сумка або спеціальний контейнер для перенесення. Тварина повинна звикнути до свого контейнера, тому за кілька днів до поїздки запропонуйте вихованцю його "для обстеження" і не виганяйте його, якщо він вирішить там переночувати.

Не напувайте і не годуйте тварину перед поїздкою, а дно контейнера для перенесення застеліть непромокаючою тканиною чи клейонкою.

Одягніть на тварину повідок і намордник, навіть якщо зазвичай Ви обходитеся без цих атрибутів. Злякана тварина може повестися неадекватно або агресивно.

Розмістіть контейнер з вихованцем на задньому сидінні автомобіля, щоб тварина не заважала водію.

Домашні улюбленці погано переносять незнайомі звуки і запахи, їм незвична їзда на автомобілі, тому візьміть із собою накидку, якою можна буде прикрити клітку чи контейнер з твариною, щоб туди не попадало світло. Але, перекриваючи світло, не забудьте залишити тварині доступ до кисню.

Візьміть в дорогу воду і які-небудь легкі ласощі для Вашого вихованця.

Не включайте музику в салоні, не говоріть голосно, не кричіть тваринка і без того налякана сторонніми звуками.

Якщо тварина дуже агрессивна і не дозволяє помістити себе в сумку, клітку, чи контейнер, проконсультуйтеся з ветеринаром. Можливо, Вам необхідно буде  придбати для тварини заспокійливі препарати.

В дорозі говоріть з вихованцем, гладьте його і заспокоюйте так йому буде простіше переносити незнайому обстановку.

 І пам’ятайте, що з ким би Ви не їхали: з дітьми, домашніми улюбленцями чи поодинці - таксі «Явір» з приїде за Вами.

Приємної Вам поїздки!

 

Меню